Övriga notiser

- information som kan beröra dig men som inte kommer direkt från styrelsen.

Hemsidan i telefonen

2017-09-01

Jag har hört att en del har problem att navigera på hemsidan i mobiltelefonen. Nu ser det säkert inte likadant ut i alla mobiler, men så här fungerar det i stort sätt!

När du kommer in på startsidan så klicka uppe i vänstra hörnet så kommer du se alla sidors rubriker.

Här väljer du exempelvis "Anslagstavlan".

Eller

scrolla nedåt - Du kan även nå angiven rubrik genom att klicka på "HÄR" i texten.

Sidorna "Anslagstavlan" och "Övriga notiser" är uppbyggda i en bloggfunktion, där texterna ligger i publiceringsordning sorterade på datum. När du klickar på "HÄR" så hamnar du på aktuell sida och ser det senaste inlägget, för att komma vidare på den sidan och läsa övriga inlägg - klicka på kalendern dvs den fyrkantiga ikonen som det står 31 på.

Så här ser det ut när du kommer in och kan läsa alla inlägg på "Anslagstavlan", bara att välja det du är intresserad av.

"Anslagstavlan" är styrelsens plattform för info och "Övriga notiser" är lite blandad info som nått oss på hemsidan!

Hoppas informationen är till hjälp! Kontakta oss annars på hemsidan HÄR, så kan vi klicka tillsammans på våra mobiler.

Text o bild Eva C